Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Tove - 22 januari 2010 18:04

Lite schabrak jag tycker är snygga, men har ingen häst att köpa till :p Inte så mycket pengar heller för den delen, haha. Orkar inte lägga upp träns och annat nu, tar det en annan dag!


det här schabraket är fiiint, finns med huva också + i andra färger

 

(ursäkta att bilden blev liten haha) det här schabraket har ju kommit i tre nya färger, det här i blått kan jag tänka mig är fint på t ex en fux elr en skimmel

 

här har vi det i grå/rosa. aaasfint på skimmlar! sen finns det i svart med röda passpoaler/kantband, men det tkr jag inte alls är lika snyggt

 

detta skulle jag lätt kunna köpa, kanske inte ett tävlingsschabrak men det verkar jätteskönt, fint också. finns i vitt och blått också om jag inte minns fel

Av Tove - 22 januari 2010 17:51

Idag har det varit en lite bättre dag iaf.

 Skrev inte det igår men jag köpte iaf bara småsaker i stan igår, innan vi var till Katte. Nagelfil, hårsoddar och en ring. Fast egentligen hittade jag mååånga fina ringar som jag ville ha ;)


Imorgon blir det till att följa med Ewa och Lussan till Happsta igen. Får se om jag får rida elr inte :)) Ska väl iaf få träffa Jenny.


Dagens från Tjuvlyssnat

Ett gäng killar ~20 sitter i salongen och väntar på att filmen ska börja.
Kille 1: Sist jag var på bio så råkade jag göra bort mig rätt rejält…
Kille 2: Mhm?
Kille 1: Ja, precis när det blev spännande så var det någons jävla telefon som ringde. Man hörde hur den låg och vibrerade i någon ficka, blev helt galen.
Kille 2: Haha, okej.
Kille 1: Så sen tio minuter senare blev det en spännande scen igen, och det började vibrera igen. Så då säger jag högt och ljudligt så att alla i hela salongen hör "KAN DU STÄNGA AV DIN JÄVLA TELEFON?". Och sen så visar det sig att det var på filmen som telefonen ringde.
Alla killar skrattar, inklusive folk på närsittande rader.

Ovido - Quiz & Flashcards