Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Tove - 1 januari 2010 17:20

Helt okej kväll igår.

Vi åt, sjöng singstar, kollade fyrverkerier och skålade.

 Vi sov där och idag innan vi åkte hem så kollade vi Falsterbo, bokade kombinationsbiljetter till lördagen, och sen blire nog torsdagen också, men det har vi inte bokat än ;) Kommer bli grymt kul det här året med.

Och OM jag skulle ha en systemkamera skulle det nog kännas perfekt..

Med min kamera kmr jag ju inte längre känns det som. Den är väldigt bra vissa tillfällen, men suger när jag ska fota rörelse (ridning t.ex) och sånt :/. Självklart vet jag att bara för att jag har en systemkamera kmr jag inte kunna fota toppbilder, men det kmr bli roligare när man får bättre kvalite och så där :) Vill ha en helt enkelt.


posarN haha, ursäkta mig!

kjol - HM

"jacka" - Gina Tricot

vitt linne, strumpbyxor och smycken :p


en liten sketen raketbild, GOTT NYTT ÅR :)

Ovido - Quiz & Flashcards