Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Tove - 9 januari 2010 18:43

Nu blir jag irriterad. Det går inte att kolla statistiken för mig längre!? När man klickar på statistik när man är inloggad så kmr den aldrig upp, det har varit så ett tag för mig nu. Irriterande, JA.
 Är det bara så för mig elr?

Av Tove - 9 januari 2010 18:09

Nu ligger nya vinterpromenadsbilder uppe på Pixbox .

(Lite längre ner i menyn till vänster här hittar ni länken!)


 Ska nog snart gå från datan. Blir Robinson och läsa 14 år till salu ikväll :) Mys. (Dock är INTE boken så mysig om man säger så...)

Mam och pap är på teater i stan, fast dem kmr väl nån gång sen.


Åh, Ida och Tomas har köpt systemkamera! Avis, haha. Viiiiiiiill ha en.

Det bara kliar i fingrarna typ x). Men ärligt talat, jag skojar inte när jag säger att jag har drömt flera gånger att jag har en system hahah! Drömmer om det liksom.

Och sen är jag jävligt sugen på att fota hästar nu också, haha ni måste typ bah 'ååååh, tar hennes fotosnack aldrig slut?!'.

Av Tove - 9 januari 2010 16:17

Idag har det varit strålande väder vilket resulterade i en fotopromenad igen.

Så nu har jag massa bilder att gå igenom, hörs snart igen.

Ovido - Quiz & Flashcards