Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Tove - 7 januari 2010 17:26

Imorgon ska nog Tessi, Alex och jag in till stan och kolla på Instängd 2. Shiiit, vad har vi gett oss in på?  

Förr vågade jag kolla mkt mer på skräckfilmer men nu har jag gått och blivit feg :(

Som när jag och Tessi skulle kolla på The strangers så var vi så fega att vi stängde av i början typ! Hahaha.

Men den första Instängdfilmen var bra iaf, såg den för några år sen så vi får hoppas att den här också är bra.

Det står iaf mellan den här elr Paranormal Activity, nån som sett den? Skriiiv om den var värd att se!

Av Tove - 7 januari 2010 17:11

Idag har det känts bättre, för mig och det verkar så på Tess med! Skönt.

 Sen har jag legat och läst '14 år till salu' också. Har inte kommit så långt än, men den är väldigt bra! Och hemsk. Men läs den!

 Har pratat med Linn också, lite spindelsnack sådär. Trevligt ;) Haha, närå men hon säger att Ida har smittat henne med kiwiallergi (xp) och då säger jag att Linn är skyldig till att jag är spindelrädd. Hon hade tydligen ramlat ur sängen inatt när hon drömde att det var en spindel i hennes säng, hahah!


För övrigt har jag väääldigt tråkigt! Inte okej.

geekbild från Samos i somras

Ovido - Quiz & Flashcards