Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Tove - 31 januari 2010 13:55

Delfi tror jag det heter, fint va? Från Hööks.

 

pullarträns från Hööks. Om jag inte minns fel så kostar det endast 199 kr!

 

det här tränset är jag helt kär i typ, annorlunda men sjukt snyggt! från Hööks.

Av Tove - 31 januari 2010 13:43

Såg ju Snabba Cash igår, bra film, bra film. Men lilla jag som kan vara lite seg ibland hade aaaningen svårt att hänga med i allt :p

Måste bara säga att ofta när jag kollat på nån bra film så blir jag nästan lite nere efteråt. Ens liv känns plötsligt så tråkigt, man kommer underfund med det. Fast det gör man ju annars också men det blir på ett annat sätt när man kollat på en spännade film. Vardagen blir så himla vardaglig plötsligt.

Fast den där känslan avtar ju ganska snabbt som tur är ;) hehe.

 Ska iaf försöka mig på att läsa boken sen, får se om jag kan läsa den, fattar kanske inget elr så är det inte min typ av bok.

Ovido - Quiz & Flashcards