Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Tove - 4 januari 2010 15:19

Hej läsarna!

Idag vaknade jag rätt tidigt men sen somnade jag om igen och när jag vaknade så var det helt klarblå himmel och soligt ute! Underbart måste jag säga :D

Kunde inte göra annat än att gå ut på en promenad och fota! Men jävlar vad kallt det blev efter ett tag, jag lyckas alltid klä på mig för lite, att jag inte lär mig haha!

 Har inte lagt in bilderna på datorn än men ska väl göra det nu, fast hinner inte redigera dem eller nåt för ridningen börjar ju idag, så blir hämtad lite senare av Amanda. Rooooligt att rida igen! Undrar vem jag får rida?


Och btw, datorn verkar vara mycket villigare idag!! Weeei (Y) Så tack till den för att den är på min sida nu igen höhö. Fast peppar, peppar. Man vet aldrig! ;)

 

kramar

Ovido - Quiz & Flashcards