Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Tove - 28 januari 2010 19:15

Jag fortsätter på det jag var inne på - bilder. Funderar över vad ni skulle vilja se för bilder? Lite svårt att gissa sig till. Eftersom att jag har rätt så mycket foton, gamla som nya, så kan ni bara kommentera och säga om ni vill se några speciella bilder (om ni vågar det vill säga, haha närå). Fast det är nog lite svårt för er också... Hmm, jag får helt enkelt välja ut lite bilder och ladda upp bara :)

 

 Dagens från Tjuvlyssnat.se

En tjej ~20 och en kille ~20 från England står i hissen. De verkar känna varandra och står och pratar en stund.
Plötsligt får killen syn på lampan som lyser texten "i fart" och börjar skratta. Han pekar på texten.

Killen: Look, I fart! The elevator farts! The people here in Denmark are really funny!
Tjejen ser texten och börjar skratta hon också.

 

Lite låttips (jag vet gamla, men orka bry sig om det haha)

R.I.O - Shine on

Taio Cruz - Break your heart

Sonic Palms - On the beach

Yves LaRock - Rise Up

Bob Sinclar - Love Generation (lessnar fan aldrig på den, grym)

Bob Sinclar - World, hold on


Klockan åtta blir det Robinson och morotskaka :)

men ska dra och duscha nu och sådär, så tjing!

Av Tove - 28 januari 2010 18:15

Hejhej, nu har jag hållt på och fixat med lite bilder igen. Känns som att jag har sjuuukt mkt bilder, men det beror väl på vem man jämför med ;) Fast samtidigt vill jag ju ha många bilder!

 Idag har det varit... snöigt! Haha. Och NO provet gick väl helt okej tror jag.

Här kommer bilderna på Pirre för er som vill se :) Och ni som inte är så intresserade; vilka bilder som helst är väl egentligen bättre än inga alls? Hehe :)




fiiiin polle!

Ovido - Quiz & Flashcards