Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Tove - 16 januari 2010 14:48

Förresten: vem är Wallace och vem är Gromit? Hunden är Gromit elr?

Och jag kom på en sak, har kollat lite på Skavlan ett par ggr och det är ju grymt!

Börjar jag bli gammal (haha) elr är det många fler i min ålder som kollar på det?

Jag får hoppas på det senare alternativet!

Men igår var Carolina Gynning gäst (hann dock bara se slutet av när han intervjuade henne), Jens Lapidus, John Mayer bl a. Nästa vecka kmr Rihanna dit!

Av Tove - 16 januari 2010 14:38

Nu hoppas vi på en great kväll! :D

Tessi kmr till mig vid fem typ, då blire basta, snacka, fixa oss och massa.

Sen drar vi väl upp till bruket och så får vi se sen hur det blir helt enkelt!

Puss

fick bli den här bilden igen. (posarN) vet inte vad jag ska ha på mig ikväll :o..

kan man ha den här kjolen och nåt typ elr är man för uppklädd då?

hahahaha I have no idea

Ovido - Quiz & Flashcards