Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Tove - 10 januari 2010 19:06

Shiiit, börjar bli stressad med gymnasievalet nu. Men nu har jag kollat en massa i tidningar och sånt så känner mig lite mer med i matchen igen ;)

Ska nog besöka Kunskapsgymnasiet och Internationella nu i januari, men har fått upp ögonen lite för Katedral (katte) nu också av nån anledning.

Jag ska gå sam, men vet inte än vilken inrikting och skola. Och kunskaps verkar ju bra för att man har en handledare som man pratar med varje vecka och sätter upp mål och så, plus att man har mer eget ansvar. Jag tycker det verkar vara en intressant skola, och jag tycker att det känns rätt skönt att det än så länge inte går så många där, lika med internationella.

Men det är grymt svårt! Känns ju som att man sabbar hela framtiden om man väljer fel, men så är det ju inte egentligen.

Av Tove - 10 januari 2010 18:56

Idag har jag varit till mormor och morfar med mami :]

Fikat, kollat skidor på tv och ut på promenad och SÅKLART var kameran med!

Om jag är nånstans och ser nåt jag vill fota och kameran inte är med, ja då vet jag inte vad asså.. Fan vad surt det skulle vara! Och nästan vart jag än är ser jag ju nåt som jag vill fotografera så alltså får min lilla skruttkamera hänga med mig till de flesta ställen :))


Ska fixa lite på Pixbox, ta bort lite bilder, men jag tror inte jag orkar ladda upp nya från idag just nu, får bli imorrn.

Ovido - Quiz & Flashcards