Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Tove - 30 januari 2010 21:28

Visst ser Hans ut som en riktig nallebjörn ibland haha? ;) (i Robinson alltså)


Igår blev det en bra kväll. Sanning elr konka, jagharaldrig-"spelet" och massa snack :) Senare blev det en väldigt plötslig tur till Ica för att köpa en ytterst viktig grej haha. Och där fick vi sen sällskap av Lisa D, Donna och Jossan som följde med oss tillbaka till Frida. Tack Frida och alla andra för kvällen!

Ja, kul hade vi och det fotades ganska mycket. Har inte lagt in bilderna än, när jag gjort det kommer det upp en del här och lite på facebook I guess. Fast jag får se hur många jag vill dela med mig av om man säger så haha!

 Idag började mamma och jag med att kolla glasögon till mig men såklart hittade jag inga.. Jag vill ju byta, men när jag väl är och kollar så kan jag inte bestämma mig för fem öre! Min jävla beslutsångest.

Sen tog vi stadsbussen till Kunskaps på öppet hus. Men mina tankar blev inte alls lättare att handskas med när vi gått därifrån. Fan. Fan. Fan. Varför ska det vara så svårt att bestämma sig? Jo, kanske för att det handlar om ens kommande tre år i livet!

 

puss och kram på eeeeeeer

Av Tove - 30 januari 2010 21:12

Paus i Robinson nu, vem vinner? Hmmm. Jag hade velat se Sanna i finalen.

Är jag nörd elr är jag nörd? :p

Skriver mer efter Robinson igen!

Jag säger bara en sak: Joel Kinnaman. Haha, närå. Men åååh, han är så jävla het!!

Ovido - Quiz & Flashcards