Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Tove - 19 januari 2010 17:43

Kolla bara på bilderna! Och om ni inte tycker han är snyggggg så är ni knäppa :)

Så jävla het!


alltså det är han i mitten då såklart

 

Av Tove - 19 januari 2010 17:21

Ojoj, idag blev det mycket skratt ;D haha

Jag, Tessi, Mia och Sara stod och vänta på bussen och jag och T var på lite fucked up humör och skratta åt allt. Sara bah: shit, jag skulle inte orka med en hel dag med er. Skulle dö efter en timme. Nåt sånt sa hon hahah!

Och så var det en liten tjej som drog på en pulka med skridskor och en hjälm i och så ramlade hjälmen ur. Jag visste inte vem det var men jag skrek efter na' att hon tappat hjälmen flera ggr fö hon hörde inte först. Söt haha.

Och sen när en kille klev på bussen så frågade han hur gammal busschauffören var, han svarade femtiotvå och sen sa killen 'det hörs på din röst'! Gaaarv. Haha.


 

Och dagens från Tjuvlyssnat.se:

En mamma ~35 och hennes son ~6 står i kön och ska betala två tillbringare i glas. Expediten har börjat slå in dem i papper.
Mamman: Nu kan vi ha en hemma och så kan vi den andra i sommarstugan.
Sonen nickar och tittar på expediten och hur hon slår in tillbringarna.
Sonen: Men mamma, hur vet vi vilken som hamnar vart?
Mamman: Det får slumpen avgöra.
Sonen är tyst en liten stund.
Sonen: Mamma?
Mamman: Ja?
Sonen: Vem är slumpen?

Ovido - Quiz & Flashcards