Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Tove - 3 januari 2010 18:33

Nu har jag rensat litegrann och placerat om lite och fixat och donat på datan.

Och det är ju skönt att ha gjort det, men jag tror knappast att datan blir mindre seg för det!


Jaja. Imorgon är det måndag. På tisdag är det en vecka kvar av lovet. Sen jävlar blir man dränkt i plugg igen.. Men jag har försökt att tänka positivt, att jag klarar det. Visst, vårterminen är lite längre än höstterminen, men det är ju bara tio dagar längre och det är ju inga problem med tanke på att vårterminen har mycket mer lovdagar och så gör det kommande ljuset och värmen mycket. För nu är det ju faktiskt så att vi har sommaren framför oss! Även fast det kan verka som att den ligger vääääldigt långt bort, så kommer faktiskt värmen och våren ganska snart.


Men betygen måste man fokusera på. Gymnasievalet med.. Jag orkar verkligen inte tänka på det! Vet inte varför, men vill bara skjuta upp det gång på gång.

Sen tänker jag på hur mina dagar kommer att se ut.

Man måste ju planera in plugg, träning, ridning osv så att man hinner med allt.

För det är ju tiden man har ont om, eller hur?


kram på er



Av Tove - 3 januari 2010 18:25

Jag har laddat upp några nya bilder på Pixbox, några hästbilder och några foton i albumet Natur. Ni kollar in dom genom att scrolla ner här på min blogg och i menyn till vänster står det sen 'Länkar' och 'Min sida på Pixbox', och så klickar ni där då såklart. Svårare än så är det inte hehe :)



   två av de nya bilderna

Av Tove - 3 januari 2010 15:53

Jag fattar inte, datan är ett rent helvete just nu!! Kan typ inte göra nåt med den utan att den typ låter som en jävla orkan och laddar i hundra år och segar ur totalt!

Ååååååååååååhh, snacka om att jag blir irriterad här!


Och jag har egentligen inte så himla mkt bilder och låtar på datan tkr jag. 

Inga filmer, bara några få korta inspelade från kameran.

Menmen, jag får väl testa att rensa ur lite på datan då om den ska va såhär seg! Fast den är ju bara seg på internet.

Äh, jag vet inte, får väl se hur det blir.

Ovido - Quiz & Flashcards