Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Tove - 6 januari 2010 18:55

Slänger upp några från i måndags som sagt. Eftersom att väldigt få verkar pallra sig in och kolla på mina bilder på Pixbox ;) Haha. Men jag förstår att det nog inte är så intressant.








Trist bara att kvalitén inte blir lika bra när man laddar upp dem. Det är inget jag bara säger, utan den blir faktiskt sämre.

Av Tove - 6 januari 2010 18:19

Hej läsarna.

Med mig är det väl sådär. Går inte och deppar precis hela tiden men det är svårt att vara glad nu såklart. När jag är med Tess så är hon inte den samma som sagt.. Och det gör ont att se henne så. Men vi får kämpa vidare och se hur allt blir.

När man väl börjar deppa så dras man väldigt lätt med och tänker på massa annat också. Sånt som man inte borde tänka på. Inte bra.

Men nog om det. Elr förresten, vad ska jag skriva om? Har inte gjort nåt vettigt alls ju. Följde med mamma och handlade, men det är ju så vansinnigt kallt så vad ska man göra.

Kan visa er lite naturbilder jag fotade i måndags! Det är iaf bättre än inget.

Ja, då återkommer jag med det då om en stund.

Ovido - Quiz & Flashcards