Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Tove - 20 januari 2010 15:55

Hmmm, jag tkr att det börjar bli färre läsare :(

Menmen, jag skriver ju inte så mkt intressant så det är kul att några kollar överhuvudtaget!


Förresten så dampar jag på min Facebook!! Den där lilla rutan kmr upp hela tiden. Typ: "Hoppsan! Ett fel har uppstått" elr vad fan det står. Och sen när jag ska logga ut så går typ inte det heller, då blire "Webbsidan kan inte visas".

Irriterande!


Juste, igår tränade jag. Jobbigt som fan, speciellt för benen. Men jag måste komma igång igen, även fast jag tyckte bättre om den förra tränaren vi hade.. Men Jempa var iaf på träningen och barnen med, dom hade sjukt söta kläder :)


Måste bara skriva att jag ska göra våfflor idag! Mmmmmm, så jävla gott :D Haha.

Och jag som aldrig brukar laga mat, fast våfflor kanske inte räknas som mat?

Jaja, kram på er

Av Tove - 20 januari 2010 15:41

Heeejhej :)

Dagen började med lite badminton (grymt kul ju), sen engelska, tyska, so, lunch och sist matte, så tog ettbussen hem.

Har putsat mina ridskor (och chaps) för jag orkade inte i måndags, sen satte jag mig här vilket var rätt så dumt.. Jag skulle ha tagit plugget först. Sen ska jag fixa naglarna och vara med Tess såklart :)) <3 Och kaaaanske att jag kan gå och lägga mig riktigt tidigt idag! Skulle va grymt skönt.


Dagens från Tjuvlyssnat:

En man och en kvinna står inne i ett provrum.
Mannen (djupt allvarlig): Alltså, du kan förklara för mig hur många gånger som helst, men jag kommer ändå aldrig att fatta skillnaden mellan klänning och kjol riktigt.


In i duschrummet kommer en mamma ~30, hennes son ~7 och sonens vän, också ~7.  Vännen (skriker förtvivlat): Din mamma har hår på snoppen!


Dagens outfit också

svarta jeans - Levis

jeansskjorta - Levis

vitt linne - gina tricot

klocka - visa

+ lite armband

Ovido - Quiz & Flashcards