Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

En lite bättre dag

Av Tove - 22 januari 2010 17:51

Idag har det varit en lite bättre dag iaf.

 Skrev inte det igår men jag köpte iaf bara småsaker i stan igår, innan vi var till Katte. Nagelfil, hårsoddar och en ring. Fast egentligen hittade jag mååånga fina ringar som jag ville ha ;)


Imorgon blir det till att följa med Ewa och Lussan till Happsta igen. Får se om jag får rida elr inte :)) Ska väl iaf få träffa Jenny.


Dagens från Tjuvlyssnat

Ett gäng killar ~20 sitter i salongen och väntar på att filmen ska börja.
Kille 1: Sist jag var på bio så råkade jag göra bort mig rätt rejält…
Kille 2: Mhm?
Kille 1: Ja, precis när det blev spännande så var det någons jävla telefon som ringde. Man hörde hur den låg och vibrerade i någon ficka, blev helt galen.
Kille 2: Haha, okej.
Kille 1: Så sen tio minuter senare blev det en spännande scen igen, och det började vibrera igen. Så då säger jag högt och ljudligt så att alla i hela salongen hör "KAN DU STÄNGA AV DIN JÄVLA TELEFON?". Och sen så visar det sig att det var på filmen som telefonen ringde.
Alla killar skrattar, inklusive folk på närsittande rader.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 13 februari 2010 13:31


Nu flyttar jag till en ny blogg! www.toveforsberg.blogg.se     Fortsätt följ mig söta läsare :D Just nu är bloggen inte mycket för världen, men förhoppningsvis kan jag fixa den snyggare och snart är jag ju igång med en massa inlägg igen! ...

Av Tove - 12 februari 2010 20:28

Hmm.. idag har jag inte så mycket att blogga om tror jag. Slapp dag i skolan och sen skulle jag ha ridit Pirre men han hade tappat en sko :( Så jag vet inte när jag kan rida då, men Jenny skulle höra av sig.   Jag tänkte byta från bloggplatse...

Av Tove - 11 februari 2010 18:52

Två tjejer ~16 är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.Tjej 2: Vadå?Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!Tjej 2: Men…Tjej 1:...

Av Tove - 11 februari 2010 18:13


Jädrar vilken bra dag det har varit idag!! Eller.. okej, kanske en aning överdrivet skrivet, men det har varit en bra dag iaf! Härligt, härligt ;). Vet inte varför riktigt, men nationella i svenska gick rätt så bra tror jag. Bättre än i tisdags. ...

Av Tove - 10 februari 2010 17:34

Hellu :)) Dagen började med friskispass på idrotten med Sandra, tränade även igår. Skönt! Var så länge sen sist.. Efter lunch var det utedag, och vi var ett gäng som drog till backen vid kyrkans hus och åkte pulka! Det blev en väääldigt lyckad ef...

Ovido - Quiz & Flashcards