Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Tove - 12 januari 2010 19:40

Älskar att sitta och kolla i katalogen bland alla fina grejer, för jag tkr faktiskt att Hööks oftast har riktigt fina grejer och det är inge fel på dom.

Så nu lägger jag upp litegrann här :)


   Tröja som jag kan tänka mig. Bara helt vanlig men snygg.

 

Jättefin tröja, nu på rea också men har inte köpt den ändå.

 

 

Dom här är riktigt snygga! Vill ha nya nu så dom här tar jag gärna. (Ser iaf fina ut på bild)


 

Dom här ser riktigt fula ut när man kollar först, men sen om man skiter i skorna och bara kollar på chapsen så ser dom här också rätt snygga ut (i svart då såklart).


Hade tänkt lägga upp hästgrejer också, men har annat att göra så får bli en annan dag :) Då kmr jag visa snygga schabrak och träns!

Hejdå med er :*

Av Tove - 12 januari 2010 19:12

Tjuuu läsarna  (fick lust att slänga in en fet smiley också haha) 

Igår på ridningen fick jag rida Sessan. Det gick nog bra. Haha, nog liksom.

Nejmen det gick bra. Vi fortsatte med att lösgöra hästarna och så där. Sessan var söt. Hon skötte sig jättebra, hon har ju inte gått på lektion innan tror jag och hemma i kulla har hon ju bara gått i hagen och haft föl typ :p

Jaja. Idag var det skola... Usch. Jag är INTE positiv till det just nu. Fan i helvete. Nu måste jag ju rycka upp mig och plugga på, men det var på engelskan jag blev less. Pallade inte ens skriva om en text ur en annan persons perspektiv x(

Inte bra, verkligen inte bra Tove!!

Ovido - Quiz & Flashcards