Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Spela kort i skolan

Av Tove - 27 januari 2010 19:35

Fan, nu sitter jag här och ska blogga och är stressad igen. Har suttit här för länge nu igen! Ååhh. Måste plugga NO, prov imorrn!

 Får lägga upp bilder på Pirre nån annan dag!

Men igår var han iaf mycket mindre spänd, dock väldigt ovillig och stel i vänstersidan. Gick väl ändå rätt bra, fast jag har ju inte gjort speciellt mkt med han om man säger så. Så jag kan väl inte säga så mkt än :p Han är iaf jättefin! :)))

 Och i måndags på ridningen gick det väl rätt bra i början, men sen när man skulle galoppera på ena delen av volten och flytta hästen med hjälp av understödjande tygeltag på den andra delen så blev Sessan suuuperstressad resten av lektionen. Så då gick det bajs. Kändes som att jag gjorde fel precis hela tiden..

Men tydligen gjorde jag inte det.


Nej nu slänger jag upp ett par bilder från när Tessi, Angelica, Carl, Johan och jag spelade kort och hade sjuuukt kul efter skolan när vi väntade på bussen :D

Haha, snacka om att vi spårade ur där


haha, tessi typ bah "yes, fan vad bra kort!"

 

ååååååååh, så söt, älskar bilden :') haha! suddig jajajaja

 

och en på oss nere på toan, vi frös röven av oss för vi hade varit ute på idrotten

(ja, tessi hade värsta myskläderna på sig idag, men hon är finfinfin ändå)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 13 februari 2010 13:31


Nu flyttar jag till en ny blogg! www.toveforsberg.blogg.se     Fortsätt följ mig söta läsare :D Just nu är bloggen inte mycket för världen, men förhoppningsvis kan jag fixa den snyggare och snart är jag ju igång med en massa inlägg igen! ...

Av Tove - 12 februari 2010 20:28

Hmm.. idag har jag inte så mycket att blogga om tror jag. Slapp dag i skolan och sen skulle jag ha ridit Pirre men han hade tappat en sko :( Så jag vet inte när jag kan rida då, men Jenny skulle höra av sig.   Jag tänkte byta från bloggplatse...

Av Tove - 11 februari 2010 18:52

Två tjejer ~16 är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.Tjej 2: Vadå?Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!Tjej 2: Men…Tjej 1:...

Av Tove - 11 februari 2010 18:13


Jädrar vilken bra dag det har varit idag!! Eller.. okej, kanske en aning överdrivet skrivet, men det har varit en bra dag iaf! Härligt, härligt ;). Vet inte varför riktigt, men nationella i svenska gick rätt så bra tror jag. Bättre än i tisdags. ...

Av Tove - 10 februari 2010 17:34

Hellu :)) Dagen började med friskispass på idrotten med Sandra, tränade även igår. Skönt! Var så länge sen sist.. Efter lunch var det utedag, och vi var ett gäng som drog till backen vid kyrkans hus och åkte pulka! Det blev en väääldigt lyckad ef...

Ovido - Quiz & Flashcards