Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Tove - 12 februari 2010 20:28

Hmm.. idag har jag inte så mycket att blogga om tror jag.

Slapp dag i skolan och sen skulle jag ha ridit Pirre men han hade tappat en sko :(

Så jag vet inte när jag kan rida då, men Jenny skulle höra av sig.


Jag tänkte byta från bloggplatsen.se till blogg.se snart, för här måste man ju ladda upp bilderna till ett arkiv och där får man bara ha 200 bilder, sen måste man betala för att kunna ha fler och det tänker jag verkligen inte lägga pengar på! Haha. Verkar bättre med blogg.se, fast i och för sig så kan jag ju nada om header och layout och sånt shit menmen :)


Btw, sitter och äter några Malteesers (vettefan hur det stavas, orkar inte gå och kolla på påsen) men dom är inge goda :(

Kexet inuti blir för mkt och chokladen runt om är som gummi, bläää. Ej okej.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards