Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Tove - 6 februari 2010 20:42

Nu blire tv:n med ett glas smoothie och en påse godis! (y) Grrrreat.


Ca 2 och en halv dl vaniljyoghurt

En (ganska liten) banan

En kiwi

Några frysta jordgubbar


Peeeeerfekt blev den tycker jag :D

Av Tove - 6 februari 2010 20:06

Här kommer ett par bilder på Casper från idag :)

(Casper är min kusin, han är sex år).


såååååå söt! han och tommy (min morbror)  åkte i den där skyliftern elr vad den hette, dom skulle ha ner snö och is från taken

 

casper är som sagt vääldigt rastlös, även fast han har hur mkt grejer som helst att sysselsätta sig med ;) han är grym på att köra sånna här grejer!

Av Tove - 6 februari 2010 15:06

Har ju en del jag tänkt blogga om, men har inte haft tid i veckan riktigt.

Men förhoppninsvis lägger jag upp lite roliga saker så snart jag kan! Redan idag kanske :)


* Bilder från kvällen med tjejerna (förra fredagen)

* Några roliga från Tjuvlyssnat

* Bilder på Pirre från i tisdags

* Teckningar jag har ritat

* Kläder jag hittar när jag kikar runt på nätet

* Bilder från dagen med Casper

* Andra bilder som kan vara kul att se (?)

Av Tove - 6 februari 2010 14:55

Hej läsarna!

Just nu sitter jag hos Tommy och Marlene och mina kusiner.

Igår efter skolan åkte jag hit, var barnvakt på kvällen. Jag och Casper (sex år) var ner till Gladan (?) och åt pizza. Han satt typ helt stum en stund och kollade på dom när dom gjorde degen ;). Sen frågade han om jag hade träffat hans gammelmormor. "Hon har lite rynkigt ansikte och händer, i pannan och sådär", såååå söt haha!

När vi var hemma skulle han göra milkshake med chokladglass, mjölk, hallonsylt, socker och strössel (y) haha, bra kombination där!

Han är så hiiimla rastlös den killen. Men grymt söt.

Vi har åkt bob, varit vid hans skola, åkt spark osv osv. Och han har åkt fyrhjuling såklart! Han är grymt duktig på sånt där! Det kmr bilder när jag är hemma :)


Förresten, dom har gjort om på fejjan ju! Vet inte om jag gillar det elr inte, men verkar helt okej ;).


Ikväll blire mys hemma själv, mami och papi är på spa i helgen.

Tjing

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards