Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Tove - 9 februari 2010 16:56

I biosalongen innan filmen börjar.
Tjej ~17: Robin! (Hon får inget svar) Robin! (Fortfarande inget svar) ROBIN!
En kille ~17 som sitter några rader framför tjejen vänder sig om.
Killen: Tjena!
Tjejen: Vad ska du se?


Förresten, femtonåriga jag höll på att snubbla på en matta hemma idag.. Ooops, pinsam stämning.

Av Tove - 9 februari 2010 15:23

Den här dagen började med nationella i svenska... Läsförståelse, alltså svara på frågor och analysera texter mm. I början tog jag det rätt så lugnt, vilket jag inte skulle ha gjort. Monika varnade ju oss för att de svårare frågorna kmr sist, men ändå tog jag det lugnt på dom lätta frågorna! Faaan, vad besviken jag blev när jag inte hade tid kvar att skriva på de sista frågorna. Fick inte med nåt vettigt alls..


Resten av dagen var nog lite upp och ner. Weird, med tanke på att vi slutade kl två redan. Hur hinner man då gå från att vara besviken, till glad och skrattig, till lite nere igen?

Nu ska jag skriva av mig till Monika (vår mentor), vi skulle ha gjort det i torsdags (elr fredags, minns inte) på lektionen men som vanligt spårade lektionen ur (9B i farten!!) och jag kunde inte skriva. Men nu ska jag "rensa hårddisken" som vi kallar det, och få ur mig massa tankar hade jag tänkt.


orange top - åhlens (ganska gammal)

gråa knästrumpor - åhlens tror jag (fick i julklapp)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards