Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Tove - 10 februari 2010 17:34

Hellu :))

Dagen började med friskispass på idrotten med Sandra, tränade även igår. Skönt! Var så länge sen sist..

Efter lunch var det utedag, och vi var ett gäng som drog till backen vid kyrkans hus och åkte pulka! Det blev en väääldigt lyckad eftermiddag måste jag säga :D

Hur mycket skratt som helst, det gillas såklart (y)

Ni ska få lite bilder här, sen lägger jag upp allihopa på facebook.

Men hur ska jag göra med filmerna? Lisa, Tessi och jag filmade typ åtta videos, elr Tessi var filmarN (a) haha. Jag skrattar varje gång jag kollar på dem! Så jäkla BRA humor! Skrattar åt allt, precis som det ska vara, eller hur? :D


Men iaf, kostar det nåt att bli medlem elr ladda upp filmer på youtube??


haha, så jävla fult! Termobyxor <3 x)

 

Lisi och Tessi, mina trogna följeslagare, haha närå.

 

Lisa Proteiiin

 

vad gör Tessi då?? Haha, stoneface

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards