Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Tove - 7 februari 2010 16:52

angelica, lisa, mia, tessi, fillan, frida

 

ja.. det blev en hel del såna här bilder haha! Finns fler på facebook!

 

haha, vackert!

 

lisa med hmm.. nånting, mia med makrill och en läskig felicia i bakgrunden

 

dessa snygga brudar får bli sista bilden ;)

Av Tove - 7 februari 2010 16:37

Vet ni? Inatt vaknade jag och hade vääärsta krampen i tån! Eller var det kanske sendrag.. Hmm, jag vet inte, men ont gjorde det och det var asdrygt! Det höll i sig jättelänge och till slut var jag tvungen att gå fram och tillbaks på övervåningen för att få bort det.. :o Brukar få det när jag rider ibland, när jag badar och när jag ska sova, haha ;)


Hur som helst så har jag fixat och donat hemma idag. En typisk söndag för mig alltså. Klippt klorna på Tess, rensat bland lite tidningar, dammsugit huset, dammat lite (braaaa mycket lättare när man har musik på hög volym!) och sådär.


Resten av dagen väntar världscup hoppning kl fem, duschen, ponnyakuten kl sju, gosa med Tess och sen kolla HMkatalogen som jag inte ens öppnat än :D

Kan säkert slänga upp lite snyggt som jag hittar här i bloggen sen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards