Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Tove - 3 februari 2010 18:36

Inte hunnit bloggat de två senaste dagarna, i måndags hade vi teori på ridningen bara men sen pluggade jag och så. Igår var jag till Happsta och red Pirre, han är så fin han. Det skulle vara träning i ridhuset så det var bokat så vi fick vänta ett tag när vi kom till stallet. Jag gick ut i hagen och fotade litegrann på Pirre och Morris sen in och mocka och fixa å lite sådär. Ja, sen red vi då. Gick väl helt okej, han stretade emot lite mer än vanligt i traven bara. Jenny sa att han hade varit lite spänd i ryggen också när hon masserade honom, men att det hade släppt rätt fort.

 Hmm, asså, jag skriver inte så mkt om vad jag gör med honom och hur det gått när jag ridit honom, men det är för att jag mest än så länge jobbat mkt lösgörande och i rätt låg form. Och sen kan jag knappt sitta ner i traven än haha.. Menmen får hoppas att jag kan jobba honom bättre om ett tag när jag jag lärt mig rida honom bättre..


Idag har jag fixat och donat lite hemma och suttit här,ska nog ladda över bilderna från gårdagen snart men har inte tid med att fixa dom idag.

Och så har jag laddat upp massa bilder från tjejmiddan' i fredags på facebook, kanske kmr upp några här med ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards