Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Booowling

Av Tove - 17 december 2009 18:09

Bra dag idag.

Vi gick på B-språket sen tog vi niobussen till stan.

Roligt att bowla, först gick det inge vidare men sen gick det lite bättre och sen lite sämre igen haha. Låg tvåa ett tag men sen gick Tessi den jäveln om mig!! Så Frida vann, sen Tessi, Moa och jag på delad tredje plats och sen Angelica. Jaja, kul hade vi iaf! :D Blev lite roliga bilder, alla har så jävla olika stil när man bowlar x)

Efter det tog vi stadsbuss in till stan, haha vi orkade typ inte gå för det var så kallt, och så åt vi på Dragon Palace, gott var det, men vi provade sushi också och det smakade FAN!! Usch hehe.

När de flesta andra gick och tog bussen hem så gick jag, Frida och Angelica kvar på stan ett tag :) Mysigt. Hittade en stickad, halvlång, vit kofta på Gina som jag köpte för jag hade ju presentkort där så. Sen handlade Frida på MQ och jag hittade en megafin tröja som jag ska prova och kolla mer på i helgen :) Vi gick lite i massa affärer och tog sen tåget, Frida och jag klev av i Skyttorp och då ser vi bussen köra ifrån oss! Vilken jävel! Han MÅSTE ha sett att tåget kom och han SKA ju vänta in tåget. Så vi blev lite pissed off men sen kom Fridas otroligt söta farmor och hämtade oss!


Nu ska jag dra för jag ska spinna med Frida snart.. Vad har jag gett mig in på.. närå men det verkar kul och har ju inte tränat på ett tag nu känns det som så! :)


Sorry för långt inlägg, tjing!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 13 februari 2010 13:31


Nu flyttar jag till en ny blogg! www.toveforsberg.blogg.se     Fortsätt följ mig söta läsare :D Just nu är bloggen inte mycket för världen, men förhoppningsvis kan jag fixa den snyggare och snart är jag ju igång med en massa inlägg igen! ...

Av Tove - 12 februari 2010 20:28

Hmm.. idag har jag inte så mycket att blogga om tror jag. Slapp dag i skolan och sen skulle jag ha ridit Pirre men han hade tappat en sko :( Så jag vet inte när jag kan rida då, men Jenny skulle höra av sig.   Jag tänkte byta från bloggplatse...

Av Tove - 11 februari 2010 18:52

Två tjejer ~16 är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.Tjej 2: Vadå?Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!Tjej 2: Men…Tjej 1:...

Av Tove - 11 februari 2010 18:13


Jädrar vilken bra dag det har varit idag!! Eller.. okej, kanske en aning överdrivet skrivet, men det har varit en bra dag iaf! Härligt, härligt ;). Vet inte varför riktigt, men nationella i svenska gick rätt så bra tror jag. Bättre än i tisdags. ...

Av Tove - 10 februari 2010 17:34

Hellu :)) Dagen började med friskispass på idrotten med Sandra, tränade även igår. Skönt! Var så länge sen sist.. Efter lunch var det utedag, och vi var ett gäng som drog till backen vid kyrkans hus och åkte pulka! Det blev en väääldigt lyckad ef...

Ovido - Quiz & Flashcards