Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Att jag alltid lyckas vara så klumpig haha

Av Tove - 16 december 2009 17:04

Hejhejhej läsarna!

Snacka mycket snö det har kommit! Eller kanske inte jättemycket men igår snöade det iaf konstant hela dagen.

Min morgon igår:

När Mia och jag skulle med bussen så kommer först 426 men får inte stopp på bussen?  Hahah, han bara glider och sen hoppar en liten kille in i bussen i farten typ men Mia och jag är lite sega så bussen börjar glida neråt mot diket och oss liksom! Och vad gör Mia? Jo, hon tar typ stöd mot bussen nån sekund för att liksom putta bort den eller nåt! x) Men sen vänder vi tillbaka i stället. Så kommer 427an och han glider också en bit så Mia och jag fick liksom småspringa för att komma på bussen när dörren öppnades och vad händer om inte att jag halkar och ramlar? Ååh, hahaha! Asgarvandes går vi på bussen sen.

Ja, en rolig start på dagen om man säger så 


 

idag ligger det ännu mer snö så det är inte så mkt på bilden


Imorgon ska vi i 9B in och bowla och äta i Uppsala! Blir mys. Och kul.

Och såklart: jag ska spöa skiten ur alla i bowling! Haha, nejdå, jag fick nog lite för mycket självförtroende när jag vann förut.. Får väl se hur det går imorrn!


Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 13 februari 2010 13:31


Nu flyttar jag till en ny blogg! www.toveforsberg.blogg.se     Fortsätt följ mig söta läsare :D Just nu är bloggen inte mycket för världen, men förhoppningsvis kan jag fixa den snyggare och snart är jag ju igång med en massa inlägg igen! ...

Av Tove - 12 februari 2010 20:28

Hmm.. idag har jag inte så mycket att blogga om tror jag. Slapp dag i skolan och sen skulle jag ha ridit Pirre men han hade tappat en sko :( Så jag vet inte när jag kan rida då, men Jenny skulle höra av sig.   Jag tänkte byta från bloggplatse...

Av Tove - 11 februari 2010 18:52

Två tjejer ~16 är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.Tjej 2: Vadå?Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!Tjej 2: Men…Tjej 1:...

Av Tove - 11 februari 2010 18:13


Jädrar vilken bra dag det har varit idag!! Eller.. okej, kanske en aning överdrivet skrivet, men det har varit en bra dag iaf! Härligt, härligt ;). Vet inte varför riktigt, men nationella i svenska gick rätt så bra tror jag. Bättre än i tisdags. ...

Av Tove - 10 februari 2010 17:34

Hellu :)) Dagen började med friskispass på idrotten med Sandra, tränade även igår. Skönt! Var så länge sen sist.. Efter lunch var det utedag, och vi var ett gäng som drog till backen vid kyrkans hus och åkte pulka! Det blev en väääldigt lyckad ef...

Ovido - Quiz & Flashcards