Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Ni slipper mig inte!

Av Tove - 7 december 2009 15:01

Storbloggarn på G vettni!


Närå haha, men jag var bara tvungen att skriva snabbt om vad som hände efter min otroligt misslyckade NOlektion.

Okej, först satt jag och gjorde nada på NOn för att jag inte kan ett smack om teknik och för att Jossan inte var där. Och så blev jag en smuuuula (en jävligt stor smula haha) irriterad på läraren. I slutet bah: "Var det jobbigt idag Tove?" frågade hon mig. Vad i helvete?! Hon hjälpte mig ju inte, bara alla andra!

Sen då när jag skulle gå och beklaga mig hos Tessi (som vi alltid gör när vi är upprörda haha) så sitter hon med Joel och Farshad (förlåt men vet inte hur han stavas..) och är på väldigt bra humör och försöker få mig att skratta lite, vilket de lyckas med ganska snart. Men jag var fortfarande inställd på att berätta om min lektion så detta resulterade i nån konstig blandning mellan allvar, asgarv och tårar (skrattårar). Som pricken över i:et så kmr Elina och säger att vi inte har nån bild, så vi fick sluta. Och då bröt helvetet lös. Nejdå, men jag fick typ nå dampryck och flög upp och hoppade och skrek av glädje hahah. Shit vad kul vi hade sen, ojoj.   


Nu blev det mkt text. Lite oplanerat sådär. Men var tvungen att dela med mig även fast ni kanske inte förstår det roliga i det hela.

Och Tessi säger att folk nog blir rädda för mig ibland när jag går bananas, men det är lugnt jag är inte farlig.  


Nu får det räcka för idag. Punkt slut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 13 februari 2010 13:31


Nu flyttar jag till en ny blogg! www.toveforsberg.blogg.se     Fortsätt följ mig söta läsare :D Just nu är bloggen inte mycket för världen, men förhoppningsvis kan jag fixa den snyggare och snart är jag ju igång med en massa inlägg igen! ...

Av Tove - 12 februari 2010 20:28

Hmm.. idag har jag inte så mycket att blogga om tror jag. Slapp dag i skolan och sen skulle jag ha ridit Pirre men han hade tappat en sko :( Så jag vet inte när jag kan rida då, men Jenny skulle höra av sig.   Jag tänkte byta från bloggplatse...

Av Tove - 11 februari 2010 18:52

Två tjejer ~16 är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.Tjej 2: Vadå?Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!Tjej 2: Men…Tjej 1:...

Av Tove - 11 februari 2010 18:13


Jädrar vilken bra dag det har varit idag!! Eller.. okej, kanske en aning överdrivet skrivet, men det har varit en bra dag iaf! Härligt, härligt ;). Vet inte varför riktigt, men nationella i svenska gick rätt så bra tror jag. Bättre än i tisdags. ...

Av Tove - 10 februari 2010 17:34

Hellu :)) Dagen började med friskispass på idrotten med Sandra, tränade även igår. Skönt! Var så länge sen sist.. Efter lunch var det utedag, och vi var ett gäng som drog till backen vid kyrkans hus och åkte pulka! Det blev en väääldigt lyckad ef...

Ovido - Quiz & Flashcards